Muhyiddin : Saya tidak pernah menyesal dengan diri saya

Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengakui bahawa beliau tidak pernah menyesal dengan tindakan yang dilakukan sehingga menyebabkan pelucutan jawatan beliau.

Beliau yang juga Timbalan Presiden UMNO berkata, tindakannya itu adalah tanggungjawab serta amanah yang harus dipikul.

"Saya percaya sebagai Timbalan Perdana Menteri pada ketika itu dan masih Timbalan Presiden (UMNO) saya masih bertanggungjawab dengan amanah yang harus saya pikul sebaik-baiknya. Kalau saya tidak pikul saya pecah amanah dan saya gagal.

"Saya terimalah mungkin ini sudah ditakdirkan, sebagai seorang Islam kita tidak boleh menolak (takdir) ini.

"Saya tidak pernah menyesal terhadap diri saya hanya kerana saya telah bertanyakan apa yang saya fikir adalah hak," katanya di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian pada sidang media pertama selepas digugurkan sebagai Timbalan Perdana Menteri di kediamannya di Bukit Damansara.

Muhyiddin berkata, sebagai seorang Islam beliau tidak boleh berbohong sekaligus beliau memikirkan adalah perlu untuk dirinya memberikan pandangan walaupun mungkin ia dilihat agak 'pedas' didengar pihak tertentu.
SHARE

milanetworks

Laman Web ini adalah untuk muhyiddin Yassin.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment